loading...
دوسـتیهــــا | اس ام اس و سرگرمی
اعلانات

- این سایت ( دوستـیهــا ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- اس ام اس های خود را برای درج در سایت، به شماره 09374179047 ارسال کنید.

- هواداران دوستـیهــا ، سایت رو با نام اس ام اس و سرگرمی در وب خود لینک کنند !

- برای  اینکه بتوانید تمامی عکس های درون وبلاگ را به خوبی مشاهده کنید لطفا از جدیدترین ورژن مرورگر فایر فاکس استفاده کنید که میتوانید از لینک زیر آن را دانلود نمائید :

Download Mozila FireFox New Version

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
تور نوروزی کشورهای اروپایی 0 63 saharim
^_^ تاپیک عکس های خنده دار ^_^ 6 287 emo-admin
^__^ تاپیک عکس های ترولی ^__^ 4 242 emo-admin
والپیپرهای زیبا با لوگو و روباه آتشین مرورگر اینترنتی فایرفکس 0 68 emo-admin
تفاوت های بین http و https 0 63 emo-admin
آموزش ساخت قلب تپنده با فوتوشاپ 0 60 emo-admin
حل مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ 0 62 emo-admin
• ╬ • کــــ✘ــــآفــــ✘ــــهــ ســیـــگـــ♥ـــــآر • ╬ • 8 312 emo-admin
×{♥ بُغـــض قَـَـلَــــم " نُسخـــه ی دو"♥ } × 6 255 emo-admin
♥☼..جــــوک...☼♥ 7 258 emo-admin
معرفی اولیه vb.net 0 53 emo-admin
آموزش Css3 – قسمت یازدهم – رابط کاربری UI 0 62 emo-admin
آموزش Css3 – قسمت دهم – Multiple Columns 0 52 emo-admin
آموزش Css3 – قسمت نهم – Animations 0 63 emo-admin
آموزش Css3 – قسمت هشتم – Transitions 0 60 emo-admin
آموزش Css3 – قسمت هفتم – ۳D Transforms 0 46 emo-admin
آموزش Css3 – قسمت ششم – ۲D Transforms 0 44 emo-admin
آموزش Css3 قسمت پنجم – Fonts 0 91 emo-admin
آموزش Css3 قسمت چهارم – Text Effects 0 43 emo-admin
آموزش Css3 -قسمت سوم Backgrounds 0 55 emo-admin
Mahyar بازدید : 76 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

تمامی کدهای آوای انتظار احسان خواجه امیری

کدهای آوای انتظار همراه اول از مهدی احمدوند

کدهای آوای انتظار آلبوم همین با صدای رضا صادقی

آوای انتظار همراه اول آلبوم دیگه میرم از مجید خراطها

کدهای آوای انتظار همراه اول محمد علیزاده آلبوم دلت با منه

|-----------------------------------همراه اول-------------------------------------|

آلبوم همین با صدای رضا صادقی

آهنگ هــا : پیله ، دروغ بگو ولی ، ولی نبو ، حس خوب ، بخند

کفش آهنی ، عاشقتم ، ادعا ، دوستت دارم خدا ، نترس

 

.

شما می توانید از طریق شماره گیری #۲۲۲*۱۱۱*
و یا ارسال پیامک کد آهنگ مورد نظر به شماره ۸۹۸۹، نیز از این سرویس بهرمند شوید
.
۳۲۱۲۶  پیله
۳۲۱۲۵  دروغ بگو ولی
۳۲۱۲۴  ولی نبو
۳۲۱۲۳  حس خوب
۳۲۱۲۲  بخند
۳۲۱۲۱  کفش آهنی
۳۲۱۲۰  عاشقتم
۳۲۱۱۹  ادعا
۳۲۱۱۸  دوست دارم خدا
۳۲۱۱۷  نترس

محمد علیزاده آلبوم دلت با منه

آهنگ هـا : برگرد ، تو رو می خوام ، سرزنش ، دلت با منه
خیلی برام عزیزه خاطرت ، دل بی تو غم زده ، شهر باران ، غم دنیاس

 

.

شما می توانید از طریق شماره گیری #۲۲۲*۱۱۱*
و یا ارسال پیامک کد آهنگ مورد نظر به شماره ۸۹۸۹، نیز از این سرویس بهرمند شوید
.
۳۲۵۸۷   شهر باران
۳۲۵۸۶   دلت با منه
۳۲۵۸۵   تو رو می خوام
۳۲۵۸۴   سرزنش
۳۲۵۸۳   خیلی برام عزیز خاطرت
۳۲۵۸۲   دل بی تو غم زده
۳۲۵۸۱   غم دنیاس
۳۲۵۸۰   برگرد

مهدی احمدوند

آهنگ هــا : ازم بریدی ، دل نشکن ، غریبونه ، موج منفی ، حرف دلم

دست عمو ، یه شاخه گل ، دلم میخواست ، خواب پریشون ، تنهام نذار

نقطه ضعف ، ساعت رفتن ، نارفیق ، یاد من ، عشق اول ، دوست دارم

 

.
فعال سازی از طریق شماره گیری *۱۱۱*۲۲۲#
و یا ارسال کد آهنگ مورد نظر از طریق پیامک به شماره ۸۹۸۹
.
۳۶۶۵۸    ازم بریدی
.
۳۶۶۵۹    دل نشکن
.
۳۶۶۶۰    دل نشکن۲
.
۳۶۶۶۱    غریبونه
.
۳۶۶۶۲    موج منفی
.
۳۶۵۵۳    حرف دلم
.
۳۶۵۵۲    دوست دارم
.
۳۶۵۵۱    دست عمو
.
۳۶۵۵۰    یه شاخه گل
.
۳۶۵۴۹    دلم می خواست
.
۳۶۵۴۸    تنهام نذار
.
۳۶۵۴۷    خواب پریشون
.
۳۶۵۴۶    نقطه ضعف
.
۳۶۵۴۵    ساعت رفتن
.
۳۶۵۴۳    نارفیق
.
۳۶۵۴۴    نا رفیق۲
.
۳۰۴۶۵    یاد من
.
۳۰۴۶۴    عشق اول

احسان خواجه امیری

آلبوم بچه های خیابونی : شهزاده ، راز دل ، خداحافظ ، جان بابا ، فردا ، عشق و هوس و …

سایر آهنگ ها : خیال تو ، لب تیغ ، این حقم نیست ، کجایی ، نابرده رنج ، احساس آرامش

سایه به سایه ، زشت و زیبا ، باور نمیکنم ، تمومش کن ، شانس ، فصل بارونی و …

 

.
فعال سازی از طریق شماره گیری *۱۱۱*۲۲۲#
و یا ارسال کد آهنگ مورد نظر از طریق پیامک به شماره ۸۹۸۹
.
۳۹۰۲۶       شهزاده (بی کلام)
۳۹۰۲۵       شهزاده (۲)
۳۹۰۲۴       شهزاده (۱)
۳۹۰۲۳       راز دل (بی کلام)
۳۹۰۲۲       راز دل (۲)
۳۹۰۲۱       راز دل (۱)
۳۹۰۲۰       خداحافظ (بی کلام)
۳۹۰۱۹       خداحافظ (۲)
۳۹۰۱۸       خداحافظ (۱)
۳۹۰۱۷       جان بابا (۲)
۳۹۰۱۶       جان بابا (۱)
۳۹۰۱۵      افسانه (بی کلام)
۳۹۰۱۴       افسانه (۲)
۳۹۰۱۳       افسانه (۱)
۳۹۰۱۲       فردا (۳)
۳۹۰۱۱       فردا (۲)
۳۹۰۱۰       فردا (۱)
۳۹۰۰۹       عشق و هوس (۳)
۳۹۰۰۸       عشق و هوس (۲)
۳۹۰۰۷       عشق و هوس (۱)
۳۹۰۰۶       بچه های خیابونی (۳)
۳۹۰۰۵       بچه های خیابونی (۲)
۳۹۰۰۴       بچه های خیابونی (۱)
۳۹۰۰۳       از من جدا مشو (۲)
۳۹۰۰۲       از من جدا مشو (۱)
۳۵۲۰۸       میکس
۳۵۲۰۷       زمونه
۳۵۲۰۶       حس غریبی
۳۵۲۰۵       من بی تو
۳۵۲۰۴       ترانه خونه
۳۵۲۰۳       غریبانه
۳۵۲۰۲       وقتی که نباشی
۳۵۲۰۱       انگار نه انگار
۳۵۲۰۰       لبخند اجباری
۳۵۱۹۹       خیال تو
۳۵۱۹۸       برای آخرین بار
۳۴۷۵۱       سلام آخر
۳۴۷۵۰       فصل بارونی
۳۴۷۴۹       جدایی
۳۴۷۴۸       تمومش کن
۳۴۷۴۷       باور نمی کنم
۳۴۷۴۶       زشت و زیبا
۳۴۷۴۵       شانس
۳۴۷۴۴       باران که می بارد
۳۴۷۴۳       سایه به سایه
۳۴۷۴۲       خیال
۳۰۳۲۵       کاش عاشقت نمی شدم
۳۰۳۲۳       دنیا
۳۰۳۲۲       دارم میام پیشت
۳۰۳۲۰       اعتراف
۳۰۲۰۳       باور نمی کنم
۳۰۱۹۹       سلام آخر ۱
۳۰۳۹۸       جان بابا
۳۰۹۱۴       لب تیغ
۳۰۹۱۳       تموم قلب من
۳۰۹۱۲       خوشبختی
۳۰۹۱۱       لحظه
۳۰۹۱۰       دریا
۳۰۹۰۹       کجایی؟
۳۰۹۰۸       این حقم نیست
۳۰۹۰۷       آرزو
۳۰۹۰۶       احساس آرامش
۳۰۹۱۵       نابرده رنج

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اس ام اس در خواستی شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,388
  • بازدید ماه : 3,576
  • بازدید سال : 15,334
  • بازدید کلی : 48,261
  • تبليغات

    نرم افزار های مورد نیاز